آموزش کسب و کار اینترنتی انلاین در ایران

فراحرف | کسب و کار آنلاین

بهترین و کارآمد ترین شیوه ی بازاریابی موفق در ایران

مجموعه: تعداد بازدید: 136

بازاریابی

مطمئنا امری حیاتی و مهم در فروش و ارائه ی خدمات، بازاریابی میباشد. در واقع ، بازاریابی یا مارکتینگ به معنای معامله و مبادله ی کالا میباشد. اما امروزه تعریف بازاریابی کمی تغییر کرده است. به گونه ای که، پیدا کردن یک یا گروهی از خریداران را برای یک محصول، بازاریابی میگویند.

بگذارید با یک مثال این موضوع را برایتان ساده کنیم:

فرض کنید شما کالایی دارید که آن را به تولید رسانیده اید. حال برای کسب در آمد از این کالا، نیاز به مشتری و فروش کالای خود دارید. پس شما نیاز به یک بازاریابی دارید. بازاریابی به این معنا است که شما با استفاده از روش هایی موثر، برای یک کالا یا خدمات، خریدار یا کاربر جذب کنید.

برای این کار راه های زیادی موجود میباشد. در این مطلب، سودمند ترین و کاربردی ترین شیوه بازاریابی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بهترین شیوه ی بازاریابی


مقاله مرتبط:  مشکلات بازار یابی شبکه ای


پایه های بازاریابی

عمل بازاریابی، بر دو پایه ی اصلی استوار میباشد.

پایه ی اول پیدا کردن نبض نیاز بازار میباشد. هنگامی که شما نبض بازار را در دست بگیرید. میتوانید کالای خود را به راحتی به مرحله ی تولید انبوه و فروش برسانید.

مرحله ی دوم پیدا کردن بازار میباشد. هنگامی که شما بازار متناسب را برای فروش کالای خود پیدا کنید. میتوانید به آسانی فروشگاه خود را ساخته و به مبادله و معامله برای کالای خود بپردازید.

پایه های اصلی بازاریابی

بهترین شیوه ی بازاریابی کدام است

بازاریابی، امری ضروری بوده که باید با روشی انجام شود که بازخورد خوب و موثری داشته باشد.

برای نمونه، در دنیای امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی، دیگر کسی از روش بازاریابی خانه به خانه استفاده نمیکند.

این شیوه از بازاریابی به گونه ای میباشد که شخص فروشنده، چند نفر را مامور میکند که ویژگی های محصولش را به صورت مغازه به مغازه و یا خانه به خانه به مردم نمایش دهند. بازاریاب در این روش باید تلاش بکند که با حرف ها و وعده های مناسب، شخص مورد نظر را وادار به خرید این محصول کند.

اما امروزه اینگونه راه های بازاریابی، دیگر از مد افتاده و ناکارآمد شده اند. اما در عوض با پیشرفت تکنولوژی، راه های نوین و به صرفه تری وارد عرصه ی خرید و فروش شده اند.


مقاله مرتبط:  بازار یابی شبکه ای زمینه ایجاد یک هرم


امروزه بهترین شیوه ی مارکتینگ ، بازاریابی اینترنتی میباشد. شاید به دلیل برخی اطلاع رسانی های اشتباه، تصور شما از این روش چندان خوب نباشد. اما یقین داشته باشید که اگر، با اطلاعات و آموزش های لازمه وارد این حرفه شوید. میتوانید در مرور زمان، درآمد بالایی کسب کنید.

کسب درآمد در این حرفه، کاملا به میزان فعالیت و توانایی های شما بستگی دارد، به گونه ای که شما هر چه زحمت بیشتری به خرج دهید، درآمد شما بیشتر و بیشتر میشود.

شاید مارکتینگ برای فروشگاه های اینترنتی، در واقع ساده ترین و کم درآمد ترین نوع بازاریابی باشد. چرا که شما نیز در واقع، با انجام این کار همان کار بازاریابی خانه به خانه را انجام میدهید.

پیشنهاد های ما

هنگامی که شما کالا یا محصول خود را در مارکتینگ داشته باشید. یا به عبارتی صاحب کالا و بازاریاب آن خودتان باشید. میتوانید سود بیشتری از این عمل داشته باشید.

باید با تبلیغات و معرفی صحیح خود به مردم جامعه، خود را تبدیل به یک برند کنید و روز به روز با نوآوری، برند خود را توسعه دهید.

اگر که میخواهید به صورت شراکتی، تنها نقش بازار یاب را اجرا کنید. پیشنهاد میشود که به سراغ کارخانه ها، شرکت ها و یا کلی فروشی ها بروید. چرا که با این کار، پورسانت و یا سهم شما از این معاملات بیشتر خواهد شد.

اگر توانایی این را دارید، که از بین محصولات یک فروشگاه، یکی را برای بازاریابی و فروش انتخاب کنید. حتما، نیاز های بازار را در نظر بگیرید و سپس کالایی که متقاضی بیشتری میتواند داشته باشد را انتخاب کنید.

اگر میخواهید مارکتینگ اینترنتی فروشگاهی انجام دهید. حتما از صحت و ثبت آن فروشگاه اطلاع یابید و سپس با آن همکاری کنید.

بازاریابی مدت هاست که تبدیل به یک رشته ی تحصیلی شده است. پس اگر تصمیم جدی برای ورود به این رشته دارید، پیشنهاد میکنیم آموزش های لازم را در کلاس های مربوط به مارکتینگ ببینید. سپس وارد دنیای مارکتینگ شوید. مطمئنا هنگامی که دانش لازم را به دست بیاورید در این رشته شکست نمیخورید.


حتما بخوانید:  چطور می توانیم به شکل موثر اهداف را دنبال کرده و آنها را اجرا کنیم؟


مطالب مرتبط

نظر شما !!!

نظر شما برای “ نقد و بررسی مشکلات بازاریابی شبکه ای ”

ویدیو ها