فرا حرف

مجله اینترنتی فراحرف,آموزش و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی,ارائه ایده های کسب و کار

۴ عادت صبحگاهی کوتاه و ساده اما مفید برای دل انگیز نمودن ابتدای صبح

مجموعه: تعداد بازدید: 6

در ادامه به معرفی ۴ عادت صبحگاهی مفید خواهیم پرداخت که با وجود سادگی و وقت کمی که می گیرند می توانند انرژی مثبت و نیروی انگیزشی بالایی را در ابتدای روز به ما بدهند.

بهترین عادت صبحگاهی برای افزایش نیرو و انگیزه در ابتدای روز

4 عادت صبحگاهی کوتاه و ساده اما مفید برای دل انگیز نمودن ابتدای صبح

ساعت زنگ دار زنگ می خورد و کار بعدی این است که دکمه آن را برای چند دقیقه بیشتر خوابیدن  که اغلب اوقات تا ۳۰ دقیقه یا بیشتر نیز طول می کشد فشار دهید (جلسه تمرین صبح). پس از چندبار ضربه زدن به دکمه برای بیشتر چرت زدن، شما در نهایت بلند می شوید و بی هدف در خانه راه می روید. بعد، به سراغ گوشی هوشمند خود می روید و به کانال های مختلف رسانه های اجتماعی وارد می شوید. ، متاسفانه، این روندی صبحگاهی است که درصد زیادی از مردم آن را دنبال می کنند. هنگامی که شما به صبح های خود  قبل از رسیدن به محل کار بی توجه هستید، فرصتی عالی را برای بدست آوردن موفقیت بیشتر، انرژی و بهبود سلامتی از دست می دهید. در حقیقت، برای دستیابی به تمام مزایای ذکر شده، تمام آنچه که نیاز دارید، ۲۰ دقیقه زمان است تا این چهار مورد را هر روز صبح انجام داده و برای هر کدام پنج دقیقه زمان بگذارید.


مقاله مرتبطروتین صبحگاهی افراد موفق برای آمادگی پیش از شروع روز کاری به چه شکل است؟


۱-پنج دقیقه ورزش کنید

چه راهی بهتر از ورزش کردن پس از بیدار شدن از خواب برای شارژ کردن بدن خود می شناسید؟ تحرک باعث احساس انرژی در بدن شما می شود. این امر به بهبود خلق و خوی شما کمک می کند، زیرا اندورفین ها آزاد می شوند. هنگامی که احساس می کنید پر انرژی و قوی هستید، انرژی مثبتی را منتشر می کنید که جذاب است و به کسانی که در اطراف شما هستند نیز سرایت می کند. تنها چند حرکت پوش آپ و اسکوات برای تمرین صبحگاهی کافی است.

۲. پنج دقیقه برای آبرسانی و شکرگزاری برای سه چیز

ابراز قدردانی به شما کمک می کند تا روز را با یک ذهن باز به جای تفکرات غم انگیز آغاز کنید. پس از ابراز قدردانی، ضروری است که بدن آبرسانی شود، زیرا بخش بزرگی از بدن شما از آب تشکیل شده است. پس از هفت تا نه ساعت خوابیدن ، بعد از بیدار شدن، بدن شما کاملا دهیتراته خواهد بود، به همین دلیل است که قبل از نوشیدن هر نوع کافئین باید بدنتان آبرسانی شود. هیدراسیون برای ارائه مواد مغذی به مغز، و حذف سموم ضروری است و به همین دلیل به خلاقیت، و خیلی چیزهای دیگر کمک می کند. آبرسانی مناسب نه تنها به شما کمک می کند تا به صورت شناختی و جسمی بهتر عمل کنید، بلکه نقش مهمی را در DNA شما ایفا می کند.

۳-پنج دقیقه برای تفکر 

مدیتیشن مزایای متعددی دارد، از جمله افسردگی ، بی خوابی، اضطراب، استرس، و فرسودگی شغلی را تقلیل داده و به تصمیم گیری کمک می کند. ۵ دقیقه وقت گذاشتن در هر روز صبح برای تفکر نه تنها وقت کافی را برای به دست آوردن مزایای مراقبه فراهم می کند، بلکه این فرصت را فراهم می آورد تا دنیای درونی خود را درک کنید.

۴- پنج دقیقه برای درک دیدگاه های خود، اظهارات و اهداف روزانه تان وقت بگذارید

این که آیا هدف شما ایجاد یک کسب و کار رویایی، یک زندگی رویایی و یا یک بدن رویایی باشد، مستلزم آن است که شما بر روی وظیفه خود تمرکز نمایید. در جهان پر از حواس پرتی های امروز، جایی که هر روز اهداف فریبنده جدیدی ظاهر می شوند، استقامت در مسیر می تواند دشوار باشد.
به همین دلیل است که برای آخرین قسمت کارهای صبحگاهی، مهم است که چشم اندازتان را مرور کنید و آنچه را که در حال کار بر روی آن هستید به خود یادآوری کنید. پس از بررسی دیدگاه خود، قدم بعدی این است که اهداف چندگانه اما موثر روزانه خود را که تا انتهای روز باید بدانها رسیدگی کنید دسته بندی نمایید. در نهایت، قبل از پایان دادن به این روال، از یک بیانیه قدرتمند، یا تأییدیه برای هدایت اهدافتان استفاده کنید. هر روز، چیزی یا کسی شما را ترغیب می کند یا سعی می کند شادی و مثبت اندیشیتان را از بین ببرد.


مقاله مرتبطرازهایی برای شروع یک روز خوب


کلام آخر

بیانیه مورد علاقه من در مورد عادت صبحگاهی ، که شما می توانید از آن استفاده کنید، عبارت است از: “همه چیز به پیشرفت من کمک می کند.” من آنها را نوشته ام و آنها را با صدای بلند خواهم خواند. تسلط بر مسیر زندگی، کسب و کار و سلامتی نیازی به ترفندهای جادویی یا وظایف پیچیده ندارد – فقط صبح چند دقیقه برای انجام این کارها وقت بگزارید. و آن ها را به یک عادت صبحگاهی تبدیل نمایید.

منبع: inc

نظر شما !!!

نظر شما برای “ ۴ عادت صبحگاهی کوتاه و ساده اما مفید برای دل انگیز نمودن ابتدای صبح ”